Seri1991 Bebek maması hazırlarken suyu illa 40 derece olarak mı ayarliyorsunuz? Dışarı çıkarken termosta belli sıcaklıkta kaynamış su ile yapsak sorun olurmu ? Yeni anneyim kusura bakmayın 🙈
altnbebek Derecem yok o yüzden ölcemiyorum ılıtıyorm suyu öyle termosa döküyorum çok sıcakta soğukta karın ağrıtır diye biliyorum anlarsın bileğine döktüğünde annesi 🙂