Zynpbr00 Kızlar eşim iki hafta önce rahatsızlandı. Ateşi 40 a çıktı ağır ishal ve kusma karın ağrısı yaşadı. Kanında enfeksiyon çıktı. Şimdi bendede aşırı karın ağrısı ishal ve mide bulantısı başladı. Ateş yok çok şükür. Bebeğime birşey olur mu yaşayaninız var mı böyle bir durum?
egeninincisii Zynpbr00 İki hamileliğimde de yaşadım aynısını. Karın ağrınız için parol kullanabilirsiniz. İshal için leblebi, patates, türk kahvesi-limon, bir iki yudum kola içebilirsiniz.