Yaseminglr Kızlar 33 haftalıkken açılmam başlamıştı ve doktorum ilaçlarla açılmayı durdurdu şimdi 36 haftalığım doktorum suni sancı ile açılmamı devam ettirip doğum yaptıracak suni sancının her hangi bir zararı varmı lütfen doğum yapanlar yazabilirmi 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
altnbebek Ben 1 cm acıklıkla gittim suni sancıyla doğumunu gerçekleştiricez dedi bir kez sancı verdiler ondan sonra kendi sancılarım geldi zaten