Kızlar üç gündür bacaklarımda aşırı kaşıntı başladı, kaşımaktan kanattım artık. Bazen kollarıma vuruyor. Doktoruma yazdım. asistanı direk beni arayıp kan tahlili vermemi istedi bazı durumlarda ciddi bir sağlık problemi olabilirmiş diye, ama şehir dışında olduğumu söyledim ve anca pazartesine gidebilirim. Bu durumu yaşayan varmı??