Buesra_so Şu an 5+4 hamileyim ama daha kese görünmedi ve hafif kanamam var. Sizce normal mi bunu yaşayan biri var mı?
Srdm Buesra_so 4+5 te görülmüstü ama ultrasona göreydi bu normalde 5+3 tüm gittiğimde. Ama herkesn aynı olacak diye birşey yok endise etmeyin geç döllenmis olabilir
zu98yb Buesra_so 5 haftalikken ultrasonda cok kucuk bir sekilde göründü fakat kanamaniz varsa mutlaka doktora görünün geçmiş olsun ☺
Ozlmalbayrak Buesra_so 4 haftalıkken kesemiz göründü 5 iken kalbimiz attı 6 iken ikiz olduğunu öğrendik
Mavimsim Buesra_so ben de 5+3 te gittim kese görünmedi değerim 1460 cıkmıştı doktor bu degerde görülmemesi normal dedi haftaya tekrar gıdıcem sızın degerınız kac cıkmıstı?
Buesra_so Mavimsim en son Pazartesi bakılmıştı o zaman ki değerim 864, bugün yine kan alındı yarın sonuç çıkacak.
symabskrt 5+2 de görüldü değerim yüksekti 2 kese gördük çok şükür tüp bebek 6+2 de de kalp atışları duyduk ama bebisler önden gidiyormuş son adet tarihine göre değil döllenme zamanına göre şuan 7+3 olduk 🥰🙏