Ahuum bilmiyorum ki😢 ya benim doktorum iyi bi doktor aslında ama çok yoğun yani o gün eşime de dedim hatta, inşallah bi ayrıntıyı kaçırmaz bu kadar yoğunluktan dedim.. bi yandan bana bakıyor, bir yandan telefon calıyor sonuç görüşüyor biriyle, bir yandan apar topar doğuma cıkıyır üst kata falan.. bende genelde yemek dışında hiçbişey yapmıyorum evde. Yere düşen bişeyi bile çömelip almıyorum bırakıyorum eşim geldiğinde alsın. Ama işte okuyorum burda yok ciğer geliştirici vurdular yok şunu yaptılar bunu yaptılar, diyorum bana niye yapmadı