Yumiyumi Selam kızlar reglim 21-22. Gününü değerlendirip gebeliği tutanlar var mı acaba ? Biliyorsunuz ki bu şekilde geç döllenme oluyor betayı kaçla öğrendiniz gebelik testinde silik çizginiz nasıldı yardım eder misiniz stresten kendimi yiyeceğim 🥲
C34 Yumiyumi ben kan verdim 2,59 değer çıktı 3 gün sonra tekrar verdim 60,5 çıktı evde kendim test yaptım çok az silik çıktı
arirangg Yumiyumi 21,22. Gün biraz geç bence canım. Yumurtlama kaçırılmış olabilir. Bende 15,16. Günlerde oluyor yumurtlama
funnymummy Yumiyumi böyle 21. Gün de mi değerlendirmek gerekiyor doktor bana 12-13-14 günleri değerlendir demişti ama
Aysel_krdg C34 yaaa benimde dün 2.80 çıktı yükselir mi acaba inşallah yükselir benimde ya öyle çıkınca çok üzüldüm
Brcgrbz 1 hafta daha geçsin tekrar beta hcg baktırırsın dediler adetim 3 gün gecikti ama geç döllenmede olabilirmiş
Deletedmom_15 Bende 14. 17. Ve 21. Günleri değerlendirdim istemeden daha doğrusu öyle denk geldi 😂 21. Gün olayını bende merak ediyorum adetime son 7 🤷🏻♀️