Mom534545 Kızlar sabah kalktıgımdan beri karnımın sağ tarafında bir ağrı var geçer dedim ama geçmio 10+6 daymm ne olabilir yaa yaşayan varmı
hmy usutmus olabilirsiniz yada gaz olabilir cunku suan bebeginiz kasiklariniza yakin kanama vs yok degilmi
BuseBasderici Mom534545 suyun içine tablet atıp içiyorsun. Vücudunda magnezyum kalsiyum eksikliği varsa yardımcı oluyor