Brcgrbz Adetim 3 gün gecikti dün beta hcg baktırdım 1.20 çıktı hamile değilmişim sonrasında yükselme şansı varmı bilmiyorum ama çocuk istiyoruz bu durumu yaşayan varmı tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?
celileturk Brcgrbz yükselme olur mu bilmiyorum ama çocuk düşünen ailelerin bir kaç ay adet gecikmesi yaşadığını vücudun hazırlık yaptığını duymuştum.
Brcgrbz Henüz çok genç ve yeni evliyiz belki de söylediğiniz gibidir teşekkür ederim yorumunuz için..