Kızlar doktor bana bir aylık heyet raporu verdi bugün bitti kontrole gittim şimdide diyor ki heyet raporunu bir kerelik verdik diye. Ama baştan riskli dedi miyomum var 10 cm yatıp dinlenmen lazım dedi. Şimdide iş yeriyle görüş biz veremiyorum baska diyor ne bu saçmalık madem öyle baştan niye verdi. Başına böyle bir şey gelen var mı