Başka yaşayan var mı bilmiyorum ama dünden beri bu ağrı beni ne uyutuyor ye yiyebiliyor ne içebiliyorum karnımın üstüne bıçak saplanır gibi bir ağrı giriyor o an nefesimi bile kesiyor o sancı ve bunu tekrar tekrar yaşıyorum sebebi nedir neden olur bileniniz var mı :(