bolatberivan anneler, programa göre 4+4 teyim bugün, adetimin uzerinden 3 gün geçti, ilk muayeneye gittim bugün, ve doktor 4 haftalık olduğunu daha bisey giremiyorum iki hafta sonra gel dedi. keseyi bile göremedik bu normalmi iki hafta nasıl geçer smdi offf
Aslhnklk bolatberivan Normal görünmemesi çok erken haftan iki hafta sonra keseyide görürsün kalp atışınıda dinlersin Allahın izniyle🌺
Maysaamoms5 bolatberivan henüz keseyi görmek için erken canım ondan gözükmemiştir ilerleyen haftada gözükür inşallah