Ayezhanim Kızlar çatlatma iğnesi oldum beş gün önce o günden beri ovu testi de yapıyorum ilk dört gün çizgi çok koyu cikti ikiside bugün silikti düne nispeten 🤷🏻♀️🤷🏻♀️bu çatlama olduğu anlamına mı geliyor ya da iğne etkisi mi 🙏🥴
aybarsaybuke Ayezhanim hala testiniz pozitif mi cıkıyor 4 ünde çatlatma oldum o günden beri bugunde dahil ovulasyon testim pozitif hemde baya. İğne etkisi mi. İnsan bi şüpheye düşüyor acaba çatlamadı mı diye
Ayezhanim Aysel_krdg tamm canim bekleyelim geçmiyor ki hiç birde ara ara adet sancısı gibi hissediyorum muhtemelen adet olucam yine
aybarsaybuke Ayezhanim ya bende merak ediyorum çatlatma iğnesinden önce ovulasyonda pik gördünüz mü yani ne zaman pozitif cıktı ovulasyonunuz
Aysel_krdg Ayezhanim benimde öyle ya 13. Gün bugün ama adet belirtileri yaşıyorum inşallah olmaz ya bir yıldır bekliyoruz bebek belirtisi olsun dua edelim birbirimize
Ayezhanim aybarsaybuke canım catlatmadan önce koyulasmadi bile ama doktorn 15 mm dedi iki gün sonra da iğneyi vurdu öğün test yaptım ovu komployu idi şimdiye kadar öyle ama dediğim gibi adet olacam sanırım karnım sancilaniyor
Ayezhanim Aysel_krdg inşallah canım benim rabbim gönlüne gire versin benim bat 10 Kasım bakalım bekliyorum bende
aybarsaybuke Ayezhanim hmm yani çatlatma iğnesinden itibaren pik gördün Çatlatmadan 14 gün sonra adet olunuyormus normalde daha erken değil mi. Adet ağrısı gibi ağrının olması normal ilaç yapıyomus
Yenianne66 Ayezhanim ya bende dört gündür yapıyorum ovulasyon testi ama hep aynı çıkıyor adetime de altı gün var neden acaba çatlama mı olmuyor
Ayezhanim aybarsaybuke canım benim dün bugün çok silik çıktı ama 10 . Günüm yani gebelik testi de yaptım negatif çıktı
Ayezhanim Yenianne66 canım bende devam ettim yapmaya hep çok koyu idi ilk altı yedi gün sonra siliklesti artık adetime kaldı dört gün
Yenianne66 Ayezhanim bilmiyorum ki ilk defa kullanıyorum anlamıyorum hergün aynı çıkıyor regle 6 gün kaldı koyu çıkması normal mı ne zman çatlama olcak adet olcam nerdeyse
Ayezhanim aybarsaybuke yok yapmaya devam etki azalıp yükselişini iğne etkisinin azaldığını inşallah varsa gebeliğin koyulastirdiginingor
aybarsaybuke Ayezhanim 10.günde yapmayı dusundum herkes 10.günde silikleştiğini söyledi iğne etkisi gittiği için