zamaneannesi80 Kızlar trendyoldan bi sipariş verdim daha sonra hepsi buradada arada neredeyse 100 TL fark olduğunu gördüm siparişi iptal edip hepsi buradadan aldım.. ilk defa sipariş iptali yapıyorum trendyoldan acaba kaç gün içinde para iadesi yapar 🥴
Mavisperi zamaneannesi80 trendyol cüzdana geliyor ama sen karta aktar deyince 2 parça şeklinde alışveriş yaptığın karta geri iade oluyor 3 yıldır tonlarca alışveriş yaptım hiç sorun yaşamadım param da genelde 4 5 saat içinde geldi
Mer93 zamaneannesi80 benim öyle olduğunda hemen yapıyolar cüzdana yatırıyolar. Ayrıca hepsiburada da paylaş kazan var ondan yaparsanız daha uyguna gelir hatta ben premium üyelik yaptım %3 te ordan geliyor. Eşimin hesabından liste yapıp kendime atıyorum ordan girip alışveriş yapıyorum ona ürünün kazancı ne kadarsa geri yatıyor mesela %10 gibi bana da %3 hep böyle daha uyguna geliyor
Hayaldik_ikimiz7 zamaneannesi80 ödemeyi Trendyol cüzdandan yaptıysanız cüzdana aktarılıyo.kredi kartıyla yaptıysanız kartınıza aktarılıyo.
Aslhnklk zamaneannesi80 Cüzdanla yaptıysan cüzdana yoksa karta iade eder hemen iade yapıyorlar genelde
zamaneannesi80 sedamom00 neyse ana kucağı siparişi verecem pazartesi üstüne eklerim artık 😂 tek yatsın da
zamaneannesi80 Mavisperi bende çok alışveriş yaptım ama ilk defa iptal de bulundum 😂 ateş ölçer aldım 325 TL idi sonra acaba hepsi buradada ne kadar diye baktım 237 imiş bende iptal ettim 🙈
zamaneannesi80 Mer93 aaa bilmiyordum bunu.. hepsi buradayı çok kullanmıyorum o yüzden ilk defa duydum diğer siparişlerimde bakayım 😇 teşekkür ederim 🤩
Mer93 zamaneannesi80 favorilere ürünü ekleyin sonra listelerime girince ne kadarını vereceği yazıyor zaten tavsiye ederim bunu kimse söylemiyor çünkü fenomenler kazanamaz çoğu kişi de bilmiyor :) biz hep böyle yapıyoruz bi lira bile olsa niye onlara kaptırayımki
Seyma0323 Canım bende iptal etmiştim sanki cüzdana yüklenmişti sonra müşteri hizmetlere yazdım bankaya aktardılar
zamaneannesi80 Mer93 yani şu devirde bi TL bi TL kimse kimseye durduk yere vermiyor 🙃 bende o mantıkla iptal edip hepsi buradadan aldım mesela ana kucağı ile oyun halısı alacam onu sizin dediğiniz gibi yaparım😊
Seyma0323 zamaneannesi80 canım bende onu alacaktım gerçekte gördüm test ettim pek hoş değilde sallanması ağır ve biraz dandikdi
Mavisperi zamaneannesi80 oyun halisini 2 el uygulamasından aldım 150 tl kutulu falan sıfır 900 tl bence öyle Bi bakın