iremuziii gerçekten de öyle bazen düşünüyorum hani eskiden insanlar onca iş yaparlarmış ağır işler bizimkiler şuan onların yanında iğne ucu kadar kalır artık yani bazen bunları düşünüyorum pes diyorum herhalde teknoloji geliştikçe böyle böyle şeyler çıkmaya başladı yada hani yeni doğan bebeklerde sık sık bir hastalık adına teşhis konulmaya başladıysa diye düşünüyorum 🥰 her türlü evladım benim kabulumdur inşallah sağlıcakla vaktinde doğar bebişlerimiz 🥰