ikizlerin_annesii Benimde midem cok yanıyordu kaç kere uykudan uyanmıslıgım var bunun yüzünden. Sadece sabah ve aksam yemek yiyordum gebelik şekeri cıktı diyet verildi. Hatta diyetiysen mide yanman varsa diyetle gecicek cünkü düzensiz besleniyormussun dedi. Diyetimi uyguluyorum ve mide yanmam kalmadı hic. Ama öncelerden süt icince rahatlıyodum birazda olsa