Selam kızlar 15+4. Haftamdayım, ara ara uykudan uyanınca başım ağrıyor ve sanki bilincimi kaybediyorum kelimeleri yanlış söylüyorum dün 2 kez cümleleri ters kurdum istemsizce, gözümün önüne de uçuşan beyaz lekeler geliyor arada
Bu dönemde normal mi yoksa gebelik hipertansiyonuyla alakası var mı? Ben risk grubundaydım en son. Hastaneye sağlık ocağına çok uzak oturuyorum gidip baktıramıyorum da tansiyonuma evde de yok hiç. Acaba normal mi sormak istedim 🤦🏻♀️😕