Selinu Btl_zngn 6+0 da sadece keseyi gördüm içinizi rahat tuttun bende çok üzüldüm ağladım ama 4 gün sonra tekrar gittim hem bebek hem kalp atışı göründü.
Daisydaisy Btl_zngn bencede aynı durum 7 haftalik ama bebek yok 1 hafta gerileme vardi 4 gün öncede kese gelişimi bırakmış
Btl_zngn Tubatgn burda yazanlari goruyodum 5+3 kesede bebekte gorundu diye 🤷♀️ aklima gelince moralim bozulmustu valla
Btl_zngn Tubatgn insallah oyle olurda bebekte gorunur gerci burda bi is arkadasimi gordum oda hamileymis 5 hafta benle ayni ondada kese gorunmus bebek yok daha
Bebekliannee Btl_zngn bugün gittim 5+4 bebek yoktu. Hiçte sıkıntı etmedim daha çok erken 2 hafta sonra kalp atışına giderim
ArvenMom Herkesin aynı değil canım mesela benim 5+4 kese gözüktü 6+0 kalp atışını duyduk herkesin aynı olmuyor malesef 8 haftaya kadar kalp atışı duyulmaması normal kese içinde çok erken olabiliyor o yüzden canını sıkma olumlu düşün 🙏🏻💖
Selinu Btl_zngn evet 1 hafta bekleyin bencede. Daha önce düşük yaptığım için ben kesin boş gebelik diye düşünüp kendime o 4 günü dar etmiştim. Keseniz düzgünse beta hgc düzenli artış gösterdiyse bir problem yaşamazsınız. Kendinizi boş yere üzmeyin. Şimdi 35+3 haftalık koca oğlan oldu doğumu bekliyoruz ☺️
Btl_zngn Selinu hadi bakalim hayirli sekilde gelsin minik 🤲 evde bi danam var benimde 2.5 yasinda abi olcak diye cok mutlu oluyo suan ama bakalim 😄
Bebekliannee Btl_zngn hem kim size dedi bebek var diye o haftada. Ha olabilir de olmayabilir de çok önemli değil bu haftada
Daisydaisy Btl_zngn yarın tekrar kontrolüm var bakalım neler olacak senin içinde hayırlısı olur ins ❤ Allah gönlüne göre versin