Tugcezeynep89 Kızlar beta bu çıktı bata 5 gün var acaba yükselir mi hep bir hastanede yaptırıyordin 1.20 çıkıyordu başka hastanede 2.30 çıktı . Acaba hastaneden mi farkeder yoksa beta yükselmeye mi başladı
Tubatgn Tugcezeynep89 5in altında ki değerler gebelikten sayılmıyor önemsiz değeler canım. O gün ki hormona göre çıkıyor. Sen gecikmen olursa testi tekrarla
Smia Canım bende yaptırmıştım reglden önce 0.200 çıktı regl gecikti yaptırdım pozitif çıktı benimde regle 5 gün falan vardı bence sabret regl gecikince test ver