Cevabın icin cok sagol bilgilendirdin beni. Hic ağırmiyor ozaman doğumdan sonrami sizce cerrahla görüşeyim. Az kaldı doguma zaten :) kabizda degiim şaşırdım cikmasina. Veya gidip krem yazdirim bende. Normal bişi biliyorum ama çekiniyorum doktora göstermeye acikcasi 😂