Kızlar dün 26.haftama girdim. Bu zamana kadar hiç midem bulanmamıştı ama dün eve zor geldim beş altı kere de yediklerimi çıkarttım çok afedersiniz. Ama aklıma takıldı çorba içmiştim o yüzden olabilir mi ya da başka bir sebepten çünkü durduk yere hiç yokken mide bulantısı gelir mi ? Eşim hamileliktendir diyor ama ben biraz endişelendim. Dünden beri de lokma yiyemedim hala kötüyüm acile gitsem bakarlar mı var mı başına böyle bir şey gelen 😞