Merhaba anneler. Dogum yapali 20 gun oldu. 2. Gebeligimdi. Ilk gebeligimde gögüs yaralarimdan cok cektim. Neler kullandim geçmedi. Neyse bu dogumda da guzelce emzirdim. Emzirmek hic bu kadar guzel olmamisti.🤩. Sagolsun bir ablam bir tavsiye de bulundu. O da yapmış etkisini görmüş. Dogum çantaniza bir tane sogan koyuyorsunuz. Bebegi emzirmeden önce kirip her iki gögsunuze guzelce sürün ve bebegi emzirin. Bebek emmez demeyin emiyor. Ilk basta ihtimal vermedim ama bende denedim. Inanin göguslerim ne bir yara oldu ne bir acima. Göguslerim çatlamisti hatta hamileyken. Uygulayin hanimlar. Birsey kaybetmezseniz. Bosuna pahali kremlere para dökmeyin 👌