Kizlar salı günü sezeryan doğum yaptım o gün ve din zaten ağrı kesici iğneler yapıldı dün taburcu olduk bugün evdeyiz hem dikis yerim çok agriyo hem basım catliyo ağrı kesici hap fayda etmiyo hastaneye gidip iğne yaptiran oldumu bu süreçte yardım edin