nsaydn Pentagramm ben çamlıca medipole gidiyorum. Dr. Ayşe Kavasoğlu’na gidiyorum 450 tl muayene ücreti var.
Sedauzunbekiroglu nsaydn bende ayse kavasogluna gidiyorum en son 2 hfta once gitmistim 300 tl idi zam geldi sanirim
Citlembikk Pentagramm Bahçelievler medipol e gidiyorum bende 450 tl muayene ücreti ve çok şükür şuanlık güzel gidiyor doktorumdan memnunum
Citlembikk Elifengin bu kadını biliyorum ben bi kere randevu almak için aramıştım bulamamıştım nasıl bi doktor
Elifengin Citlembikk cok zor randevu bulunuyor, ben baya baya ugrastim randevu icin. Cana yakin, tatli bi doktor, ben memnunum
Citlembikk Elifengin benim doktorumda öyle çok şükür ama bazıları diyor tek doktorlar kalmamak gerekiyor başka doktora da gitmek lazım diye
Elifengin Citlembikk aynı kişi yazdı sandım pardon, iki doktor düşünmedim ben sıkı takipli olduğum için.
Elifengin limoncicegim2 yok canım denemedim ama ben sıkı takipliyim 15günde bir gidiyorum ve devamlı yatıyorum. Hiç iki doktor düşünmedim bugüne kadar🤷🏻♀️
limoncicegim2 Elifengin anladım ben asiye hanım derya hanım Necla hanım üçünüde denedim en son Necla hanımda karar kıldım onun için sordum