_edakrsu22 yok hiç kirlenmedi kayın validem altını aldı zaten bana kalsa kirlenebilirdi o tecrübeliydi , haa unutmadan hastane kantini pahalı oluyor beş kilo su aldır ama küçük şişe olursa senin için daha kolay olur suyu çok iç diyorlar çünkü , iki üç tane meyve suyu alsın bisküvi alsın iki üç tane bana yetti ama dediğim gibi ben cuma 8 de girdim pazar 4 de çıktım, kahve makinesi de götürdük biz çay yaptı annem içti eğer imkanın varsa komposto bile yaptır götür seni çok rahatlatır ben utandım anneme yap demeye ama kendisi benim aklima gelmedi neden demedin dedi