Kızlar su an 36. Haftam dayım. İlk doğumum olacak ve bilmiyorum hiçbir şey bu sürece dair. Bugünden önce yoktu yeni başladı böyle kasiklarimdan aşağı doğru ara ara ama düzenli değil baski oluyor. Sanki rahimden bisey çıkacakmış gibi. Çok sık tuvalete zaten çıkıyordum devam ediyor ve çamaşırımda sık sık akıntı var beyaz renkli şeffaf. Yani bu doğum başlangıcı mi anlamadım. Doktorum da izinde şu an çok endişeliyim. Bir kaç gün önce test vermistim idrarda enfeksiyon çıkmıştı..onunla alakali da olabilirdi diyorum. Doğum mu başlıyor yoksa. Tecrübeli anneler beni aydinlattiiinnn