Kizlar tarlusal kullanmaya baslamadan önce adet olacak gibi sancilarim vardi kullanmaya başladığım ilk iki gün de oldu sonrasinda yumurtlama oluyor gibi batmalar olmaya basladi sancılar yok sadece batma. 3 gün oldu biteli hala devam ediyor. Gelen giden de yok. Var mi basina böyle gelen