Benim 4.5 5 aylıkken kanama olmuştu.Baya kırmızı kan şeklinde idi.progeston hap verdi.Dr. Sonra kahvengi şeklinde gelmeye devam eder korkma dedi.15 gün hapı kullan dedi.ertesi gün kesildi lekelenme de.Senin ki de büyük ihtimal yerleştiği için olabilir diye düşünüyorum