Merhabalar güzel anneler. Biz 39. Haftaya girdik ve bebeğim ters duruyor. Doktor da artık sezaryen planı yapıp ya bugün ya yarın doğum olsun dedi. 40. Haftayı beklesek bir şey denilmeyecek çünkü pozisyonu ilk günden beri aynı dedi. Birde hafta ilerledikçe kakasını yeme olasılığı varmış Buda tehlike arz ediyormuş. Sizin nasıl oldu kaçıncı haftalara kadar durdunuz tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?