Bellabells oğluma hamileylen hiç böyle deyildim. Bulanti sabahlari olurdu. Yemek yedikden sora normale dpnerdim. Sonra olmazdi. hiç bir şey deyil de küçük oğluma çok haksizlik yaptigimi düşünüyorum. Onun da zor dönemleri. Diş çıkarıyo, huysuzlaniyo, havalar soğuk oldugu için hastalaniyo. Allahdan eşim şehir dişinda çalışıyo bir ay burda yoktu. Çunki eşim hiç yardimci olmaz. Bir aydi annemlerdeydim. Annem bakiyodu her ikimize. Qrip olmusuz anneme de geçirdik(( bazen isyan ediyorum, sonra ALLAHA dua ediyorum. Aklımı itirecek gibiyim. Bu süreçde delirmezsem büyük bir şey başarmış olucam o derece