Ayshenur ay gerçekten öyle takılmamak lazım böylelerine eşimizin zaruri bir durumu olduğunda biz de yaparız o zaman biz de mi tiksinelim. Eş olmak bir hayatı beraber paylaşmak bu demek değil mi her zaman tüysüz, kılsız, bebek gibi olamıyoruz maalesef heleki hamilelikte zaten yeterince zorken yeri geliyor yerimizden zor kalkıyoruz insanız sonuçta ne eşlerimiz ne de biz her dakika mükemmel ve tertemiz olamayız