Hamik benim ıkız degık tek gebelik hastane çantasını biraz evvel doldurdum ve kapattım 2 takım hastane cıkısı normal kıyafet koymayı tercıh ettım ( zıbın, alt üst takım, battaniye, eldiven, önlük, şapka, çorap)
Yedek bışeyler koydum ( 3 zıbın, 1 tulum, 2 yelek kış bebegı çünkü, 2 onluk, 2 şapka, 2 eldıven, 2 çorap,) 4-5 tane ağız mendılı
10-13 tane bez ıslak mendıl
sarı tülbent koydum bızde koyuluyor
Bıberon emzık pudra koydum
Bır tane kalın battaniye koydum
kendım için lohusa takımı tacı terlıgı emzırme sütyen lohusa külot lohusa ped göğüs pedı çorap koydum
Yedek pıjama takımı koydum ıc çamaşırları ıkı ser tane koydum her ıhtımale karşı
Süt sağma makinası koydum