Kızlar 34 haftalık hamileyim. 2 3 gündür bebeğim çok narin hareket ediyor. Uyuyor mu anlamadım. Normalde daha hareketliydi ama şuan sanki daha az hareket ediyor. Hissediyorum yatıp dinlenince falan oynuyor ama çok sert değil. Sizdede oluyor mu? Pazartesi gideceğim doktora ama endişelenmeme gerek var mı acaba?