seda_b bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum 30. Haftadan beri karın çevresi iki hafta geri de 2 yi geçerse erken alabiliriz biraz zayıf doğabilir fln dediler. 37+4 de gittiğim de 2900 olmuştu karın çevresi geriliği de 10 gün kadar hala 38+4 de gideceğim salı günü şimdilik korkulacak bişey yok bebek büyüyor kgsunu alıyor gerilik artmıyor kendi gelmesini bekliyoruz bakalım