Ya kızlar 35+3 deyim. Doktoruma dün gittim. Kimle konuştuysam, hangi doktor şeyini izleyip okuduysam hep nst ye bağlamak için 32 de başlanıyor diyorlar. Benim doktorum 37 de bağlicam dedi ilk kez ve o şekilde de ilerletiyor. Çatı muayenesi için normalde 36. Haftada diyorlar doktorum 38. Haftada bakıcam ben ona göre belli olacak falan dedi doğum şekli için. Ödemeyi toplu bir şekilde en son yapmak istiyoruz biz dedik yok taksit taksit önümüzdeki haftadan itibaren başlayın dedi. Ben hep normal doğum istiyorum dedim ama ben ne sorarsam sorayım hep ameliyattan sonra, ameliyat bilmem ne diye sürekli bilgilendirme yapıyor. Her şeyi en son iki haftaya bırakıyor olması beni böyle köşeye sıkıştırıyor mu acaba diye düşünmeme sebep oluyor. Sanki hani en son nasıl isterse o şekilde ayarlayacakmış gibi geliyor. Bu arada şunun bilgisini de vereyim. Gebeliğim gayet normal ilerliyor, çok şükür her şey yolunda, suyum yeterli, bebeğimin pozisyonu falan her şey normal. Sizde bana bir akıl verin ben mi abartıyorum kendimi güvende hissetmiyorum sanki hadi ben ne dersem o şekilde diyip kestirip atacak gibi geliyor