Canım inşallah hamilesindir beklediğin için strese girdiğin için adet gecikmesi veya bu belirtiler olabiliyor öncelikle sakin ol yarın da eğer olmazsan gebelik testi yaptır idrar de bende 2 gün geciktiğinde yapmıştım pozitif çıkmıştı Rabbim dualarını kabul eylesin