Merhaba arkadaşlar. 36 haftalık gebeyim. Bebek küçük olduğu ve çok da kilo almadığı için strese sokmamak adına 37 haftalık olduğunda doğum kararı verildi. Spinal anestezi olacak. Hastane çantasına özellikle şunu koy, sezaryende bu kesin lazım oluyor dediğiniz şeyleri yazabilir misiniz?