Anneperi Doktor 15. haftada kız gibi dedi farklı bir doktora gittim 17.haftada oda kız dedi. 22. Hafta detaylı usg yi beklemeli miyim kıyafet almalımıyım. Bekle acele etme diyorlar
Papatya1997 Anneperi bekle bence önünde daha o kadar uzun zaman var ki 🤭🤭 Mesela suan 36 haftalığım zaman gecmıyor 30 da başla bence hem zamanın geçer Benım 30 dan sonra zaman durdu sankı 😂😂
Busraaaa35 Anneperi bence erken ben 25. haftadan sonra başladım ama şuan indirim var diyosan unisex renkler al derim.
Fadimegll321 Anneperi bende 17. Haftadayım erkek dedi doktor detaylıyı bekliyorum inşallah ondan sonra yavaş yavaş almaya başlarım 😊
Anneperi Fadimegll321 Erkek kordondan dolayı değişir kız değişmez diye düşünüyorum herkes birşeyler alınca zaman hızlı geçecek modundayım😊
AhseninAnnesii Anneperi canin istiyosa al ama bencede detayliyi bekle. Benim detaylida bile netlesmemisti. 25.haftada normal muayenemde netlesmisti düşün yani. Unisex seyler al. Suan deli gibi indirim var alabildigini al. Sonradan cok zor oluyo toplu almak. Maddi gücün varsa bi anda da alırsın ama orta gelirliysen basla simdiden. Çünkü asiri asiri pahali her sey
Fadimegll321 Anneperi aynen değişir diye bekliyorum arkadaşıma detaylıya kadar erkek dediler detaylıda kız denildi benden 5 hafta kadar önde😂
melisamehmt Anneperi Kız veya erkeğe göre değilde unisex alabilirsin bence ben hep öyle yaptım 5 aydan sonra alışveriş yaptım üç beş şey harici hepsi unisex
pinarsabrii Anneperi kıyafet almak yerine başka şeyler alabilirsiniz ☺️ bebek arabası, beşik, küvet seti, şampuan seti vs vs. Sürekli zam gelen şeyler bunlar. Kıyafet her zaman alınır, fikrimce🙏
amineninannesi_3278 Anneperi bana da kesin bişey dememişlerdi sarı yeşil renkler felan aldım kızda giyer erkek de diye detaylı ultrasonda netleşince cinsiyet o zaman pembis pembiş almaya başladım
Elaeyl Bence çok erken çok da acele etmeyin derim Ben 33. Haftaligim daha yavaş yavaş başladım 1 haftada hepsini alırsın
ecem11 Anneperi ben 12. haftada doktorum kız dedikten sonra alışverişe başlafım açıkcası şuan 24. haftadayız ve herşeyi hazır kızımın iyi de yaptım o geçen 12 hafta içinde o kadar zam geldi ki ürünlere iyiki de erkenden başlamışım alışverişe
sedamom00 Anneperi kıyafetler alırsan hem erkeğe hem Kıza gidecek şeyler tercih ederseniz renk olarak alabilirsiniz bana da kiz dedi tam net belli değil ikisine gidecek renkler bakıyorum hastane çıkışını sonra yapıcam