Merhaba. Doğum yapan annelere iki sorum var. 1) Doğumdan önce genital bölge temizliyini nasıl yaptınız? Lazere mi gittiniz? Ben lazere gitmiyorum. Önere bileceyiniz tahriş etmeyen tüy dökücü krem var mı? 2) sezeryandan sonra hastane için hangi tür iç çamaşırı giydiniz? Yüksekbelmi, düşükbelmi, boxer tarzı mı? İlk doğumum olduğu için bilmiyorum.Yardımcı olursanız çok memnun olurum❤️