Sevgili anneler 36+4 haftalık hamileyim. Bu sabah belimden karnımın alt tarafına doğru kramp gibi ağrı girdi ve sanki idrarımı tutamayacakmışım gibi bir baskı oluştu şimdi geçti ama hastaneye gitmem gerekirmi bilemedim birde iç çamaşırımda hafif nemlik vardı lekelenme vs olmadı ne yapmalıyım bilen tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim teşekkür ederim 🙂🙏