Hanımlar yaklaşık bir haftadır bas ağrısı çekiyorum sürekli değil ama geldimi 2 gün üst üste tansiyonum 11 ile 13 arası oynuyor salı günü kontrolüm vardı de sınırda dedi tuzlu hamur işi yeme dedi aşırı tuzlu tüketen bı insanda değilim hamur işi yemiorum anlmadim gitti 13e 8 gelio en fazla tansiyonum 32+5 olduk aranızda yaşayan var mı bu durumda alnım şakaklarim ağrıyor başımda