Srdm mysweetbabyy fitil çok kullandım mantar sebebiyle hep öyle oldu benimde bi sorun yaşamadım. Su gibi derken bi anda fazlaca geldigini hissediyorsun değil mi ayaktayken falan
Srdm mysweetbabyy evet bendede bu sekilde oluyordu ama yine doktoruna danıs istersen 37 haftalığım hamileliğimin basından beri her kullandıgımda bu sekilde yasadım
mysweetbabyy Srdm fitil omcesi mantar yuzunden su gibi akinti yaşıyordum fitil kullanınca da aynı ins bitince kurtulurum 😄😄
mysweetbabyy Srdm canım dün son fitili attım ilk defa böyle yemyeşil akinti geldi enfeksiyon sokuluyordur dmi
Srdm mysweetbabyy evet canım o yüzden geliyor. Fitil bittikten sonra da gelmeye devsm ederse yeşil akıntı doktoruna söyle mutlaka