Ebrugvnbzkrt merhaba ben hollandada yaşıyorum. Dün bebeği hissetmek ile ilgili bi kitapçık verdi doktor kontrolümde. Orada söyle yazıyordu 2 saat sol tarafa doğru yatmak gerekiyormuş 2 saat içinde 10 kez hareket etmesini bekleyin diyor eğer daha az ise veya hareket yoksa doktorunuzu arayın diyordu. Sakın kal ve bebeğine odaklanıp biraz uzan bence :) Allahını izniyle bir sıkıntı yoktur inşallah stres olma