Ebruaydinn gözünüz aydın rabbim sağ selamet kucağına almayı nasip etsin. Her gebelik farklı olduğu için nasıl bir sürecin seni beklediğini ilerleyen zamanlarda göreceksin inşallah sakin huzuru mutlu hamileliğin olur. Bol bol dinlenmeni öneriyorum ikiz gebeliklerde rahim aniden büyüdüğü için kanama alanları oluşa biliyor böyle birşey olursa sakın korkma acil hastaneye git doktorlar tedavi sürecini anlatıyor ve hemen başlıorlar zaten bu hepimizin başına geldi. Zaten riskli gebelik bölümünde olduğun için devlet hastanesi takipli olmanı da öneriyorum. Hamileliğin 6 ayı çok güzel son 3 ay biraz zorlanıyor insan bebişler büyüdüğü için. Ben 35+1 tek yumurta ikizlerimi kucağıma aldım darısı senin başına inşallah.