Rmysbyzt Kızlar 11+6 haftalık hamileyim. Bi kabız oluyorum bazen afedersiniz yapmakta zorlanıyorum. Ertesi gün ishal oluyorum karın ağrısı yaşıyorum. Normal midir bu durum ? Magnezyum kullanıyorum bu arada o ishal yapar mı
Mer93 Rmysbyzt bu bendim 😄 o haftalar hep öyleydim üç gün kabız bir gün ishal şeklinde ilerliyodu şimdi geçti hep kabızlık kaldı düzene sokmaya çalışıyorum ama bi düzen tutmadı malesef
Nursaygi Rmysbyzt Bende öyleyim 10. Haftadayım bir gün kabızsam 2 gün sonra ishal oluyorum. Bende demir ilacı kullanıyorum ben demir ilacına bağlıyorum bunu. 😬😬