Asyacetin1 Kaan ismine uyumlu isimler yazarsanız mutlu olurum cinsiyetimizi öğrendik 😍 arda buldum ama babamız pek tatmin olmadı ☺
Makarnaasigi Asyacetin1 Tek isim güzel ya illa iki isim olmak zorunda değil ki.Bazı isimler 2 isimle cok hos duruyor bazıları tek isimle daha güzel duruyor bazıları ise iki isimle saçma duruyor.Kaan ismi zaten güzel yanına da isim koysanız saçma durur bence
Zuzuu86 Mehmet Kaan koyucam ben ☺️ bence Kaan tek başına çok güzel babamın ismi Mehmet o yüzden koyuyorum ben yoksa tek başına Kaan koyardım ama fikir olsun bı arkadaşım Burak Kaan koydu komşumun Ömer Kaan..