ffatma1 Kizlar erken gebelik testinde 2ci pembe cikti tup bebek surecindeyim ve kan testi gunum yarin nerdeyse gunasiri testi yaptm siliklesmeye basldi ve arkdaslrm kana karisiyodur 2ay olana kadr pembe cikar diyor varmidir acaba basina boyle gelen
celileturk ffatma1 benim ilk gebeliğimde adetim bir gün geçmişti kırmızı çizgi çıkmıştı direk ama öyle olanlar da var diye biliyorum
Dilaracngzz ffatma1 benim adetim 3 gecikmisrtik silik çıktı ama belirgin bir şekilde doktora gittim kan tahlilinde hamile olduğumu öğrendim
ffatma1 celileturk korku heyecan panik hersey var suan karmakarisik duygularim ilk yaptgmda pembeydi ince sekilde yaptikca siliklesti yarin neolcak merak ediyrm
ffatma1 Dilaracngzz bnmde 4gun gecti bugun yarin zaten kan testi gunumuz insaallh guzel haberler alacagmz bigun olsun
fatiss ffatma1 sen o zaman en basindan beri test yapiyirsun taze transferse catlatma ignesi hcg yi yukseltir bu testler yaniltir keske yapmasaydin kan testini bekleseydin . Ama bence pozitif icime oyle doguyuyor sen o kaset testlere cok takili kalma canim
ffatma1 fatiss evet cnm taze transfer 7gunden sonra basldm test yapmaya bekleyemedm dun yaptm enson siliklik kaybolmaya basldi Insallah pozitifdir ya insallah
fatiss ffatma1 gun gectikce ilacin etkisi azaliyor silim cikar zaten tuttuysa yeni tutmustur yeni tutan da silim cikar sen basta koyu cikana takilma
ffatma1 tecrubesizanneadayi12 aminnnn canim insallah ya hep birlikte guzel haberler alalim guzel gunler gorelim 🥰
ffatma1 fatiss ahhhh kuzum allah razi olsun cok cok tsk ederm rabbim gonlundeki muradini versin insallah 🤲😘