Gzme93 Biz 39+1 deyiz bugün ne sancı ne nişan bisey olmuyor. Doktor su fazlalığı yüzünden bebek kanala tam yerleşmiyor dedi. Böyle durumla karşılaşan var mı aranızda şeker testi kontrol hepsi olduk fakat su neden azalmadı bilmiyoruz
hilalhanim Gzme93 Hamurişi, tatlı bunları kesince normale dönüyor. Bolca yeşillik, haşlanmış tavuk yemiştim ben bir hafta başka şey yemek istemiyordum düzeldi.
ummcicek Gzme93 Bende 33+2 deyim doktor suyumun cok fazla oldugunu soyledi ama benim doguma daha tahmini 47 gun var ınsallah o zamana kadar azalır
Gzme93 ummcicek evet benimde 34cu haftada fazla olduğunu söyledi fakat şekere dikkat et dememişti ilgisizdi şuan bebek su yüzünden aşağı inmiyor ve mecbur sezeryana gideceğiz pazartesi gününe kadar sancım olmazsa
ummcicek Gzme93 hakkınızda hayırlısı olsun, ben ozele gidiyorum peki ya siz Özel olmasına rağmen devlet muamelesi görüyorum