Asiye21 Bende 26+4 haftalığım hamileliğimin başından beri 2 kez çol kötü oldum demir ilacı kullanıyorsanız demir ilaçları yapıyormuş doktorunuza başvurum ve kabızlık yapmayacak şekilde bir demir ilacı önersin size, bir de ben kayısı yiyorum mutfakta bi yere koydum gidip geldikçe ağzıma atıyorum hem bebek içinde kayısı iyi hemde kabızlık içinde iyi geliyor