Rk805108 Benimde 10 kasın adet günüm 21 vuruldum catlatma ignesi bende kasık agrısı hafif de bel agrısı var iğneden olabilir bilemiyorum
celileturk aybarsaybuke ilk hamileliğim dokuz ay kusarak geçti benim. Serumlar ile tansiyon problemi vardı sürekli düşüktü o kadar korkuyorum ki yine aynı şeyler olacak diye
Aysel_krdg mom_3 yok canım benim 12. Gün bile pozitifti kan verdim negatif bugün de regl oldum zaten ilk çatlatma iğnesiydi
Aysel_krdg mom_3 allahtan hep hayırlısını iste ve hiç bir zaman umudunu kaybetme herhangi bir skıntınız var mı sende Veya eşinde
mom_3 Aysel_krdg öyle yapıyorum da benim yumurtam büyüyüp catlamadigi icin doktorum catlatma iğnesi veryo 4. iğnem ama bi türlü döllenmiyo işte eşimde bi problem yok